De jeugd van de KV Reutum schoot vrijdag 26 juni voor de “Molenberg-beker” om de titel Jeugdkampioen.

Door het corona-virus kwamen de laatste wedstrijden te vervallen. Gelukkig kon op de valreep de afsluitende wedstrijd toch nog door gaan.

De jeugdleden strijden elk jaar om deze wisselbeker die beschikbaar is gesteld door café-restaurant “De Molenberg”. Deze wedstrijd werd verschoten over 2 afvalrondes op straat en 1 afvalronde op veld. Om zowel de jongste als de oudste leden evenveel kans te geven op de titel, wordt er geschoten in 4 klassen.  De oudste jeugd schiet in klasse 4. Klasse 3 begint 10 mtr verder, klasse 2 begint 20 mtr. verder en klasse 1 start 30 mtr. verder.

Totaal waren er 15 jeugdleden die streden voor de fel begeerde beker. Na een spannende strijd mocht Jesse Telgenhof oude Koehorst zich dit jaar de jeugdkampioen van de KV Reutum noemen.

Omdat deze wedstrijd tevens de afsluiting van het seizoen is, zijn de jeugdleden na de wedstrijd naar café-restaurant “de Molenberg” geweest voor een drankje en patat in de speeltuin.

Bij de meisjes heeft Lotte Telgenhof oude Koehorst de 1e plaats behaald met 30 punten. Op de 2e plaats is geëindigd Vere Groot Rouwen met 27 punten en 3e is geworden Mette Maatman met 25 punten.

Bij de jongens heeft Jesse Telegnhof oude Koehorst de 1e plaats behaald met 39 punten. Op de 2e plaats is geëindigd Siets Wilmink met 32 punten en 3e is geworden Bart Hemmer met 31 punten.

Op de foto staan de winnaars en Jesse met de Molenbergbeker. De beker werd uitgereikt door Niels Groothuis, namens “de Molenberg”.