Beste Leden,

Zoals de  meesten wel gehoord hebben mogen we weer sport activiteiten gaan doen.

We hebben hier als klootschietvereniging een protocol voor opgesteld wat we hanteren en waar we ons aan moeten houden.

Via de gemeente hebben we toestemming gekregen om per 17-05 weer gebruik te maken van de klootschietbanen Hakeweg (straat) en Haarleheide (veld).

Voor Senioren starten we aanstaande zondag 17-05 om 10:00 verzamelen op de aangegeven locatie (zie protocol) We gaan dan in kleine groepjes trainen met de geldende regels (zie protocol)

Tevens gaan we vanaf komende week de training voor de jeugd op de dinsdag 19-05 en woensdagavond 20-05 weer opstarten op de normale trainingsuren.

Bij vragen kun je je melden bij de genoemde personen in het protocol.

Zie onderstaande link naar protocol. Graag allemaal goed doorlezen en hou je aan de regels.

Veel sport plezier,

Bestuur KV Reutum.