Uitslag champions tour straat bekend.

Nu ook de straatwedstrijden van de champions tour achter de rug zijn, kunnen ook hier de standen opgemaakt worden. Ook hier heeft Anne Maatman voortreffelijk geschoten.

Ze is als 3e achter Karlijn Greven en Imke Haring geƫindigd. Dit betekent dat zij op het komende EK ook op het onderdeel straat mag uitkomen. Een top prestatie aangezien ook de meisjes deze wedstrijden met de zware stalen kloot moeten schieten.

Na de punten optelling over alledrie de onderdelen, veld zetten en straat, bleek zelfs dat Anne Maatman de meest constante schutter was en kon ze als Allround Kampioen gehuldigd worden.

Anne, nogmaals namens de K.V. Reutum van harte gefeliciteerd en veel succes in de voorbereiding naar het komende EK klootschieten in Duitsland.